2110 job i Sønderjylland 226 job i dette område
2110 job i Sønderjylland 226 job i dette område

topjob

Chauffør til suge/blæsbil
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores nye selvstændige og konstruktive chauffør?
Bilen bliver disponeret af, og kører fast ved DLG.

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.
Vi søger en fast chauffør til en suge/blæse bil (Forvogn/hænger), hvor ikke to dage er ens.
Stillingen
• Fastansættelse snarest muligt
• Fast kørsel for DLG (og bliver disponeret af DLG)
• Overenskomstmæssig løn + sugetillæg
• Udedøgn mandag-fredag skal påregnes
• Kørsel i hele landet - mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du geografisk bor rigtigt.

Vi forventer at du
• Har erfaring med suge/blæse-kørsel
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, førerkort og kørekort CE
• Kan tiltræde hurtigst muligt

Hos Bulk-Transport A/ S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kørselsleder Jesper Hansen tlf. 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen tlf. 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 26. maj 2024.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Senior Manager
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Are you interested in joining an exciting journey to establish the Quality Assurance (QA) organization of a new production site that will support the expansion of assembly and packaging capacity for Novo Nordisk? We are seeking a dedicated Senior Manager with a strong quality mindset, a passion for leading highly skilled individuals, an innovative mindset, and the ability to thrive in a constantly changing and challenging environment.

As the head of a newly established team, you will have a significant impact on how the team operates in the future. You will also be part of a global quality organization that will support production expansions across Novo Nordisk. If you find this opportunity exciting, we encourage you to apply.



Apply today and join us for a life-changing career!



The position
The role requires the ability to make complex decisions and manage a wide range of stakeholders while supporting employees in making the right decisions and maintaining a positive work environment.



Your main tasks will be:

• Coordinate resources and set clear directions for the highest quality to patients
• Participate in steering groups with stakeholders across the world within Device Manufacturing Development (DMD), Injectable Finished Products (IFP), Biotech and Rare Disease (BRD) and BRD Quality Assurance
• Be part of a management team that builds and maintains a strong Quality department for the future
• Ensure continuous development of employees and departments while prioritizing a safe work environment and employee well-being
• Join the site management team and drive the mission to safeguard patients, product quality, and ensure compliance with external requirements



Qualifications

The job requires excellent people management skills, strong collaboration skills, the ability to set direction and motivate your team. Furthermore, you are expected to demonstrate inclusive leadership by valuing and listening actively to diverse perspectives. It is a common aspiration for all leaders to keep a strategic overview ensuring collaboration across business functions.

Furthermore you will have –

• Minimum of 3 years of management experience required
• Fluency in oral and written English required
• Experience in Pharma or related fields is preferred
• Degree in Natural Science or Engineering is preferred
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Fast chauffør til tip- eller forvogn/hænger
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.

Vi udvider butikken, og søger derfor faste chauffører – til tiptrailer og til forvogn/hænger.

Vi forventer at du:
• Har erfaring med tip- eller forvogn/hænger kørsel, og erfaring inden for kørsel med korn og foderstoffer.
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, førerkort, kørekort CE samt evt. truckcertifikat

Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.

Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/ S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kørselsleder Jesper Hansen tlf. 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen tlf. 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 16. maj 2024.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Test Material Coordinator
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Are you motivated to become a part of one of Novo Nordisk's new projects to expand our capacity for Biotech and Rare Disease production? Would you like to contribute to an area that will feature state-of-the-art technology for new processes and products?

If the idea of being involved in this expansion that will enable us to serve more people living with serious chronic and rare diseases, and promote life-changing careers for our employees, sounds interesting and you have the qualifications we are looking for, apply now and be part of a fantastic journey!


The Position

As our new Test Material Coordinator, you will be mainly responsible for:

All test materials that we are going to use for tests and validation of the coming productions lines.
Master Data in SAP EWM.

This position provides an excellent opportunity for several candidates to join us as Operational Responsible in the packaging and assembly project team and will get the opportunity to put their fingerprint on the future of Novo Nordisk.

Right now, the workplace will be at our project office in Høje Taastrup and in our project office in Odense.


Qualifications

To succeed in this role, we expect you to have:

An academic degree within supply chain, engineering or similar combined with at least 2 years of experience working with material flow in the context of a production environment.
Knowledge about our IT systems, SAP & Pas X and the flow between those systems.
Extensive knowledge about data Leadtime.
Knowledge and know-how for test flow according to SOP´s and Guides is an advantage.
Advanced Excel skills for data analysis.
Full proficiency in written and spoken English & Danish.


On a personal level, you are a confident communicator, comfortably addressing operators, managers and various stakeholders. If you see an opportunity for optimization, you are not afraid to speak up as you have developed a can-do attitude in combination with the power and ability to find solutions.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Communications & Public Affairs Lead
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Are you passionate about building positive relationships with external stakeholders? Do you have experience in strategic communications and public affairs? We are looking for a Communications & Public Affairs Lead based in Odense to be a close sparring partner to management in establishing our new future manufacturing site in Tietgenbyen, Odense. If yes, then read on and apply today for a life-changing career.


The Position

As a Communications & Public Affairs Lead based in Odense, your main focus will be to establish the new future site in Tietgenbyen. You will report to the Head of Site Tietgenbyen and be part of the Management team to whom you will be an important strategic sparring partner. You must understand the business priorities and translate strategy into relevant and impactful Communications and Public Affairs actions, which include driving:

• Strategy and execution of external communications, employer branding, external relations, and public affairs
• Strategic partnerships with external stakeholders (e.g. educational institutions) to support the business strategy
• Internal communication strategy and execution, supporting all internal communication processes related to the site.

You will work closely with communications colleagues and executive support functions in Fill & Finish Expansions as well as in Novo Nordisk Head Quarter functions. We expect you to be a strong team player, who enjoys executing with short deadlines as well as being responsible for developing and implementing strategic communication initiatives and events. Furthermore, you will be a key player in shaping and fostering an engaging, diverse and inclusive employee environment, rooted in our values - the Novo Nordisk Way


Qualifications

To excel in this role, we are looking for someone with the following qualifications:
• A Bachelor within Communication, journalism or business management, Master is preferred
• 8+ years of work experience in Communications and Public Affairs, preferably within a large, international environment
• Experience in navigating a complex stakeholder environment, preferably from an international organisation
• Fluency in English, both written and spoken
• Strong knowledge of employer branding strategies is preferred

As a person, you have an independent, responsible, and result-oriented way of working and approach tasks with structure, energy, curiosity, and a positive attitude. You have a strong business understanding and high ambitions on delivering high quality communication solutions. You are constructive and full of initiative and thrive in a challenging and busy environment with ambitious people. Furthermore, you have excellent collaboration skills and ability to build and maintain relationships with external stakeholders but can also work independently towards reaching strong business results.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Digital Marketing Trainee
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Brænder du for digital marketing og salgsarbejde, og kan du se dig selv være en del af en dynamisk international virksomhed? Så er du måske vores nye trainee inden for Digital Marketing.

Som Digital Marketing trainee hos LINAK får du en enestående chance for at få en 2-årig uddannelse i en succesfuld international virksomhed med en kontaktflade til hele verden. Under uddannelsen bliver du en del af vores marketing afdeling og vores ”LINAK International” salgsafdeling. Marketing består af 13 kolleger, der blandt andet arbejder med Google Ads, sociale medier, website, SEO mv. I LINAK international bliver du en del af et team på 8 kolleger, der arbejder med en bred vifte af internationale kunder fra hele verden. Som trainee vil du opbygge et bredt netværk til kolleger og kunder, og du vil kunne udfordre dig selv både personligt og fagligt.

Sammen med dig vil vi sammensætte et elevforløb, hvor du kommer igennem følgende:


Primære arbejdsområder

Digital marketing:
Assistere med paid advertising kampagner på forskellige platforme (f.eks. Google Ads, Meta Ads, LinkedIn annoncer mv.)
Assistere med organisk indhold på sociale medier
Udarbejde effektivitetsmålinger for kampagner
Supportere kolleger med forskellige annonceringsbehov
Diverse website (Wordpress, Umbraco, Sitecore) og SEO opgaver
Salg:
Håndtere salgsprocessen ved salg til mindre kunder, herunder udarbejde tekniske løsninger og fremsende tilbud
Behandle forespørgsler fra vores hjemmeside


Du:

har bestået grundforløbet til digital handel, HHX eller anden relevant uddannelse eller forventes færdig inden for nærmeste fremtid
er positiv, imødekommende og kan lide at kommunikere med andre mennesker
har en passion for at lære og være up-to-date med udviklingen på digitale marketing platforme
er analytisk anlagt, god til at forstå og skabe overblik over kvantitative data og evner at omsætte det til handling
er serviceminded og synes marketing og salgsarbejde er sjovt
er fleksibel og har gå-på-mod
trives i et internationalt arbejdsmiljø
behersker dansk og engelsk – har du kendskab til spansk, er det en fordel
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kørselsassistent til Bulk Transport
Meldgaard Miljø A/S
Fyn
5683 Haarby
Vi søger snarest muligt en dygtig kørselsassistent, gerne med erfaring inden for korn og foderstof branchen

I Bulk-Transport tilbyder vi alt inden for vognmandskørsel og læsning med egen læssemaskine – vi kører med foderstoffer, træpiller, jord og sand alt efter behov. For nærmere information se her https://bulk-transport.dk/
Jobbet
Da vi har travlt, søger vi snarest en kørselsassistent, der vil have daglig kontakt til chauffører, kunder samt samarbejdspartnere. Du vil blive en del af et team, der dagligt vil være med til at tilsikre, at vores disponenter har de bedste betingelser for at kunne disponere Bulk Transports biler mest optimalt. Du vil over for vores kunder og samarbejdspartnere være ansigtet udadtil, som giver en høj service med et smil på læben. Der er tale om en fuldtidsstilling.

Der er følgende arbejdsområder:
• Telefonisk opfølgning på læsse- og losseprojekter
• Opfølgning på chauffør timer i vores elektroniske tidsregistrerings app
• Indtastninger i forskellige datasystemer
• Tilsikre/opfølgning på disponenternes løse ender
• Forefaldende kontorarbejde

Om dig
Du er faglært kontorassistent eller lignende, administrativt stærk og lægger vægt på høj service og kvalitet. Du er omstillingsparat og kan håndtere travle perioder i et hektisk miljø. Det er vigtigt, at du har en konstruktiv tilgang til tingene og er god til at rådgive. Du skal have flair for IT.
Har du erfaring inden for korn og foderstofbranchen, vil det være en fordel.

Endvidere forventer vi at du:
• Er struktureret og har ordenssans
• Kan arbejde selvstændigt
• Har gode IT-kundskaber (Office pakken) og gerne erfaring med Navision - oplæring vil finde sted
• Er en god kollega og teamplayer

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje. Vi kan også tilbyde personalegoder såsom kantine, fitness, m.m.
Vi disponerer over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og truck-trailere medbringeende truck til palle leveringer.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Torben Danielsen på tlf. 2033 7273 eller kørselsleder Jesper Hansen tlf. 2042 7227.
Send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest den 24. maj 2024. Vi behandler ansøgningerne efterhånden som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Erfahrener Maurer für Restaurierungsarbeiten
JKS & Career
Syddanmark
6270 Tønder
Wir suchen einen erfahrenen Restaurierungsmaurer oder einen talentierten Maurerarbeiter mit Erfahrung in der Baubranche, der Wert auf Qualität und gutes Handwerk legt.

Es ist wichtig, dass du kein Maurer bist, der auf Akkord arbeitest, sondern stolz darauf bist, die Arbeit gründlich und nach den Wünschen des Kunden zu erledigen.

Arbeitsaufgaben:

Die Aufgaben sind sehr vielfältig und umfassen folgende Bereiche:

Renovierung
Verputzen
Wasserdichtmachen
Mauerwerk
Anfallende Aufgaben

Fachliche Kompetenzen:

Du bist ausgebildeter oder angelernter Maurer mit praktischer Erfahrung.
Du arbeitest selbstständig und nimmst aktiv an den Aufgaben teil.
Du bist sorgfältig und qualitätsbewusst.
Du bist verantwortungsbewusst und zuverlässig.

Persönliche Eigenschaften:

Du bist umgänglich und zuvorkommend.
Du bist engagiert und flexibel.
Du bist stabil und kommst immer pünktlich. Du kannst ein polizeiliches Führungszeugnis vorlegen.
Du wirst von JKS zu den tariflichen Bedingungen eingestellt.


Weitere Informationen: Petra Büchmann-Rhila, Telefon +45 73 32 37 55
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Restaureringsmurer/murerarbejdsmand
JKS & Career
Syddanmark
6270 Tønder
Har du hænderne godt skruet på, og er du vant til at arbejde på byggepladser og god til det grundige arbejde, så er det lige netop dig, vi søger.

Vi søger en erfaren restaureringsmurer eller dygtig murerarbejdsmand med erfaring inden for byggebranchen, som læggArbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

Renovering
Pudsning
Vandskuring
Opmuring
Forefaldende opgaver

Faglige kompetencer:

Du er faglært eller tillært murer og har praktisk erfaring
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
er vægt på kvalitet og godt håndværk.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Student Job, eLearning and Content Creation
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you looking for a student job within communication, digital learning, and content creation? Do you want to make an impact on our newly established digital learning platform? Are you seeking a student job that combines your skills for thorough communication, digital content creation, and interactive learning? If you are an enthusiastic, highly motivated individual who thrives on working with creative solutions, we want you to join us at AGRAMKOW.



At AGRAMKOW we are implementing a new digital learning platform, and therefor on the lookout for a highly motivated and driven student. Join us, if you are eager to test your knowhow and theoretical experience in a real-life context.

As an eLearning Content Creator, you will be a key player in creating innovative and engaging learning content for both internal and external use. Your task entails creating exciting digital content such as videos, interactive elements, and graphical elements for our eLearning courses.



What’s in it for you?
Your main tasks will be to assist our learning team creating learning content for intern and extern use. This could for instance be creating videos and interactive elements for our learning platform.

Your responsibilities will include:

Creating engaging eLearning content.
Developing and designing interactive elements such as digital games, and product tours.
Creating videos and animations
Creating graphical elements that are professional, informative, and engaging.
Completing ad-hoc assignments as required.

About you:

You are a Bachelor level student or higher.
Creativity is in your nature, and you're not afraid to share your ideas and take initiatives.
You are open minded and understand the user’s perspective.
You have experience in video production and graphical design.
Good English language skills are required, and Danish or other languages are beneficial.

This position is part-time, and we are happy to work around your class schedule, with approximately 8-10 hours per week.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
SUPPORTMEDARBEJDER
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vi mangler en kollega, som i samarbejde med vores dygtige team på lager/lagerkontoret, kan supplere teamet i at løse forskelligartede opgaver. Kan du til tider have flere bolde i luften på en gang og samtidigt holde hovedet koldt? Så er det lige dig vi søger.

Dine primære opgaver er
• Diverse administrative opgaver på lagerkontor
• Pakke opgaver på lager
• Forskellige AD-HOC opgaver

Dine kvalifikationer
• Mødestabil og positiv
• Lyst til en dagligdag med forskelligartede opgaver
• Fleksibel
• Skal kunne kommunikere på dansk og gerne på tysk
• Gode IT-kundskaber
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indkøbsassistent
Det Gamle Apotek A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Career | a JKS company søger på vegne af Det Gamle Apotek A/S en engageret indkøbsassistent til deres dedikerede indkøbsteam inden for brugskunst og indretningsartikler.

Du bliver en del af et team på 7 kollegaer, hvis overordnede opgave består i at bidrage til målet om at sikre bestilling og levering af varer, i de rette mængder, til den rigtige pris og til rette tid.

Jobbet

Dine primære arbejdsområder vil typisk ligge inden for det operationelle indkøb. Det er lige fra bestilling af vareprøver, vareoprettelse og placering af ordrer, samt opfølgning til levering og varekontrol. I denne sammenhæng må du forvente daglig leverandørkontakt, hovedsageligt med Asien.

Du vil typisk få ansvaret for nogle udvalgte produktgrupper som du vil følge helt til dørs, også mht. import og søfragt delen. Igangsætning og opfølgning af trykfiler på emballage, hører også naturligt til dine opgaver.

Praktiske opgaver i forbindelse med deres showrooms og når de er på messer vil også forekomme.

Du vil opleve afvekslende og spændende opgaver i et dedikeret team. Du referer til Indkøbschefen.

Vi søger dig, der:

er en god købmand, og behersker at have mange bolde i luften
har et stort drive, arbejder struktureret, systematisk og har sans for detaljerne
er indstillet på en vis grad af fleksibilitet i forhold til placering af arbejdstid, da der arbejdes med sæson- og kampagnevarer
forstår at yde en optimal kundeservice
kan begå dig på flydende engelsk
evt. kender til Navision C5, det er en fordel
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indkøbschef
Det Gamle Apotek A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Career | a JKS company søger på vegne af Det Gamle Apotek A/S en dygtig og engageret indkøbschef til at styrke teamet og varetage en spændende og alsidig stilling.

Du bliver leder for et team på 7 kollegaer i indkøbsafdelingen og refererer til Indkøbs-/Logistikdirektøren. Dit overordnede ansvarsområde vil være at sikre, at vi får de rigtige varer bestilt og leveret, i de rette mængder, til den rigtige pris og til den rette tid. Dette sker selvfølgelig i et tæt internt samarbejde i indkøbsteamet og med salgs- og produktteamet.

Jobbet

Sammen med vores indkøbs- og logistikdirektør står du i spidsen for afdelingen, hvor ledelse og motivation af medarbejderne i et dynamisk, engageret og professionelt miljø vil være en vigtig opgave. Du er med til at sikre de bedste indkøbs­betingelser og igennem din indsats vil du få indflydelse på virksomhedens strategi og resultater.

Du bliver en del af hele indkøbsprocessen fra den lovgivningsmæssige dokumentation, varens oprettelse inkl. HS koder, selve ordreplaceringen, produktion, kvalitetskontrol og til varen afskibes og leveres.

I samarbejde med produktudviklingen sikrer du samtidig overholdelse af lovgivning inden for fødevaresikkerhed, REACH, Eprel mm. og sikrer dermed også pålidelige produkter til vores kunder. Størstedelen af varerne bliver produceret i Asien og dermed kan du forvente daglig leverandørkontakt i Asien i tæt samarbejde med dit team.

Stillingen er dermed en god blanding af både ledelses- og driftsmæssige opgaver.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Graduate, LINAK Graduate Program
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK A/S is looking for the talents of today, the leaders of tomorrow and the experts of the future, to support us in our ongoing solid success and steady growth. Through our comprehensive graduate program, you will get an opportunity to develop your career while improving people’s quality of life.

We offer you a custom-made program with a steep learning curve and an opportunity to take responsibility for important projects that will influence the future of LINAK. To support you on your journey you will be assigned two mentors: a senior professional mentor and a senior personal mentor to help you set and achieve your professional and personal goals.

We are looking for a candidate who is down to earth and not afraid of a challenge. You have an open mindset and action-oriented attitude. You are comfortable in our informal and ambitious environment and find it natural to motivate people around you to achieve the best possible results. Our flat organization eases decision-making processes and let your ideas be heard.


Your Graduate Program

Your graduate program will start in August and consist of 3-6 projects through approx. two years, depending on the projects. You will be located at LINAK A/S headquarters in Guderup, Denmark, but will be responsible for at least one international assignment in one of our locations around the world.

We have previously offered Graduate positions in the following area: Operations, R&D, IT, Sales & Marketing, Supply Chain, and Purchasing, but other areas could be an option as well. In your application, please let us know in which areas your passion lies.


You

• dream of a career as a Manager, Project Manager or as an expert in one or
more of our core technologies or processes

• would like to focus on developing LINAK processes and products that are fit for
the future and our customers

• are motivated by taking the lead and creating results effectively

• hold a bachelor’s or master’s degree

• have practical experience from internships or student jobs

• have drive and energy to take initiative and solve challenges

• are analytical and can approach problems in-depth methodologically while
keeping an overview of the strategic direction

• are ambitious, outgoing and are driven by motivating people

• speak Danish and English


If you have any questions regarding the position please contact Peter Braun, HR Consultant, +4573151623

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Testingeniør til Elektronikproduktion
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Trives du i en dynamisk og spændende virksomhed, hvor hver dag bringer nye og spændende udfordringer? Så er du måske vores nye kollega.

Som testingeniør i elektronik bliver du en del af et team på otte personer. Vi arbejder med testudstyr til produktionen som både er print, kontrolbokse og håndbetjeninger til LINAK produkter. Vi bruger Labview samt Teststand i dagligdagen og arbejder ud fra LEAN tankegangen for kontinuerligt at forbedre og optimere og sikre høj kvalitet i den daglige drift.

Du vil komme til at arbejde tæt sammen med både udviklingen og produktionsingeniørerne, da vi løbende har nye produkter, der skal indføres og samtidig servicere produktionen.

Udover vores eget produktionsområde servicerer testteamet flere af de øvrige produktionsområder hos LINAK – herunder produktionen på vores udenlandske fabrikker og underleverandører (EMS’er).


Primære arbejdsopgaver:

Være en del af den løbende drift i produktionen
Arbejde tæt sammen med udvikling, produktion og leverandører i forbindelse med udvikling af test til nye produkter
Designe testudstyr ud fra testspecifikationer fra udvikling
Designe, udvikle, specificere, indkøbe og implementere nyt testudstyr til produktionen
Dokumentere eget arbejde gennem testrapporter
Give teknisk support i forbindelse med udførelse af tests i produktionen
Løbende optimere testprocesserne – f.eks. reduktion af testtid
Bidrage til udvikling af testplatform ved løbende at være opdateret på nyeste teknologi inden for området


Du:

har en uddannelse som ingeniør eller er en erfaren tekniker
er struktureret, systematisk, analytisk og har mod til at tænke og handle nyt
er ambitiøs og brænder for at udvikle dit fagområde
har gerne erfaring med at specificere test, skrive test cases, afvikle test, rapportere resultaterne inklusive konklusioner fra testen på en overskuelig måde
har god forretningsforståelse og erfaring med volumenproduktion fra både udvikling og drift
er en god teamplayer
har gode kommunikationsevner på dansk og engelsk


Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Manager, PT Electronics Tove Bjerringgaard på tlf.: 20881878.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Ingeniør til Produktansvar, Mekanik
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vil du være ansvarlig for ét af vores teknisk udfordrende produkter og sikre funktionaliteten gennem hele produktets levetid? Hvis du har styr på teknikken, kan lide at bruge din mekaniske viden og synes det er spændende med nye udfordringer, så er du måske vores nye kollega.

Du vil indgå i et team på syv, hvor du i høj grad selv er med til at forme din rolle. Teamet er teknisk ansvarlig for eksisterende produkter, som masseproduceres i mange forskellige varianter – både lokalt og globalt. Produkterne videreudvikles løbende, når der f.eks. skal tilføjes nye optioner, funktionaliteten skal forbedres, der skal gennemføres kostoptimeringer samt oprettes nye varer og specialvarer. Teamet deltager desuden også i udviklingsprojekter og er derved på forkant med de produkter, der rammer afdelingen.

Du har kontakt til stort set alle afdelinger i virksomheden og samarbejder med teknisk salg omkring kundeprojekter. Du vil desuden også deltage i audits af leverandører samt være ansvarlig for godkendelsen af nye komponenter til produkterne.


Primære arbejdsopgaver

Sikre løbende produktion
Gennemføre kvalitetsforbedringsopgaver og deltage i reklamationsbehandling
Oprette nye special- og standardvarer efter kundens ønsker
Analysere, gennemføre og dokumentere tekniske forbedringer på produkter
Gennemføre kostoptimeringer med tilhørende investeringer i værktøjer, så produktet bibeholder sin konkurrencedygtighed
Udsende teknisk information vedr. forbedringer eller ændringer af produkter
Optimere samleprocesser og FPY i produktlinjen, f.eks. klargøring af komponenter til robotmontage
Deltage i projekter inden for f.eks. nyudvikling, optimering mv.
Test af produkternes funktionalitet og ydeevne


Du

er (ny)uddannet maskin-/mekatronikingeniør eller en erfaren produktionsteknolog/tekniker
har gerne erfaring fra en masseproducerende virksomhed og forståelse for mekaniske sammenhænge
er engageret, idérig og tager initiativ
er struktureret, kvalitetsbevidst og god til at se problemer fra forskellige vinkler
er god til at samarbejde og kan lide kontakten til mange interessenter
kan lide når det går stærkt og formår at holde overblikket – også når der er skiftende prioriteringer
trives med variationen mellem ad hoc opgaver og mindre projekter
kan selvstændigt drive egne projekter fra start til slut
har humor, godt humør og trives i et team
taler og skriver dansk og engelsk


Vi tilbyder et spændende job i en global virksomhed, en fornuftig balance mellem arbejde og fritid i et miljø præget af åbenhed, ærlighed og en vilje til altid at gøre det bedre.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Manager, Operations EP, Carsten Rygaard Madsen på tlf. +45 73 15 19 91.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Innovativ CAD designer
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en teknisk designer, som kan støtte vores Product Maintenance team med datahåndtering i vores Product Lifecycle Management (PLM) system og udarbejdelse af CAD-tegninger i Creo. I tæt samarbejde med teamet bliver det din opgave at bidrage til, at vi løbende sikrer kvalitet og effektivitet i vores produkter og produktion.



Du kommer til at understøtte ingeniørarbejdet til optimering af løbende produkter og kunde projekter, samt ved ændringer af eksisterende produkter og kostbesparelser. Vi forventer derfor, at du har viden og/eller en stor interesse for udvikling og optimering.



Du bliver en del af et team i MEDLINE® segmentet. Teamet, som du vil blive en del af, varetager alt vedligeholdelse og udvikling af eksisterende produkter. Det betyder, at der vil være tæt samarbejde med de tekniske funktioner som elektronik, mekanik samt produktionsteknik mht. vareoprettelser samt diverse test- og dokumentationsarbejde.



Primære arbejdsopgaver

Lave CAD tegninger 2D/3D til egen produktion, men også ekstern samt folie modeller
Leverandørkontakt og godkendelse af emner
Udarbejde dokumentation til vores underleverandører på færdige produkter
Bestilling af prototyper – både internt og eksternt



Du

har en teknisk baggrund/uddannelse som teknisk tegner, hvorfra du gerne har erfaring med CAD tegninger i 2D/3D, PLM og ERP systemer (vi anvender Windchill og AX2012)
er udadvendt, god til at arbejde i teams og har godt humør
har en struktureret, systematisk og selvstændig arbejdsform
har en positiv og kreativ tilgang til problemstillinger
formår at holde overblikket – også når der er skiftende prioriteringer
er dynamisk og trives med en bred kontaktflade både internt og eksternt
taler og skriver dansk og engelsk – tysk er en fordel



Vi tilbyder:

Du vil være i kontinuerlig faglig udvikling gennem relevante kurser og kompetenceskabende opgaver, så du altid er opdateret inden for hvad der rører sig
Du bliver del af en global organisation med produktion i Danmark og udlandet
Du får fagligt kompetente kollegaer med mange års erfaring inden for produktudvikling og en arbejdsplads, hvor der ikke er langt fra dit skrivebord til prototypeværksted og testområde



Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Manager, Operations EP, Mechanics, Kirsten Skrumsager på tlf. 73 15 16 21.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Operatør til LINAK Profiles
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en dygtig og engageret medarbejder til fast arbejde på vores nye fuldautomatiske save- og palleteringsanlæg til aluminiums profiler, som vi begynder at implementere i sommeren 2024. Du får en spændende mulighed for at være med helt fra starten, og du skal forvente oplæring og træning hos vores danske leverandør.



Vi forventer, at du har en faglig uddannelse inden for metalområdet som industrioperatør, CNC-tekniker eller har tilsvarende erfaring. Jobbet er baseret på 5 dages uge på daghold. Arbejdstiden er fra mandag til torsdag kl. 06:00 – 13:50 og fredag fra kl. 06:00 – 14:35. Du vil gennemgå oplæring og deltage i nødvendige kurser.



Dine opgaver er primært

Skære profiler til produktion af løftesøjler
Indkøring og verificering af programmer og værktøjer til eksisterende og nye produkter
Udføre mindre vedligeholdsopgaver på saveanlægget
Diverse kvalitetskontrol og registreringer
Medvirke til implementering af Lean processer



Du er/har

faglig uddannelse inden for metalområdet
måleteknisk forståelse
teknisk indsigt i CNC og bearbejdningsmaskiner
kendskab til systematisk forbyggende vedligehold
positiv, med en god indstilling og et godt humør
fokuseret og omhyggelig
stabil og har en høj arbejdsmoral
et godt overblik i en til tider travl og spændende arbejdsdag
truckcertifikat - og hvis ikke, tilbyder vi dette
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Pulverlakerer
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du vores nye kollega, som har lyst til at arbejde i en fantastisk virksomhed med et nyt topmoderne pulverlakeringsanlæg og indgå i et team af ca. 10 dygtige kolleger på hvert skift?



Vi forestiller os, at du har en relevant faglig uddannelse og/eller erfaring inden for overfladebehandling/lakering. Jobbet er baseret på 5-dages uge på nathold. Arbejdstiden er fra søndag kl. 22:30 - 06:10 og mandag til torsdag kl. 22:50 - 06:10. Du vil gennemgå oplæring på daghold og gennemføre nødvendige kurser.



Dine opgaver er primært

Styring af anlægget, herunder farveskift
Foretage målinger
Diverse registreringer
Medvirke til implementering af Lean processer



Du er/har

kendskab til pulverlakering i høj kvalitet i et gennemløbsanlæg med forbehandling, opvarmning, pulverpåførsel og afhærdning, der giver et flot resultat og et højt kvalitetsniveau
kvalitetsbevidst, ansvarlig og struktureret
fleksibel og villig til at give en ekstra hånd med, når det er nødvendigt
selvstændig og en teamplayer
positiv med en god indstilling og et godt humør
fokuseret og omhyggelig
stabil og har en høj arbejdsmoral
truckcertifikat - og hvis ikke, tilbyder vi dette
et godt overblik i en til tider travl og spændende arbejdsdag



Vi tilbyder

Vi er en arbejdsplads med fokus på godt arbejdsmiljø og god stemning, og du vil møde ind til smilende kollegaer med positiv attitude, og hvor alle hjælper hinanden. Derudover tilbyder vi:

Ordentlige løn- og ansættelsesforhold
Bonusordning
Sundhedsordning
Halvårlige firmaarrangementer
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Vært/værtinde/tjener til Sandbjerg Gods
Sandbjerg Gods P/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Til vores møde- og konferencecenter søger vi til en nyoprettet stilling en kvalitetsbevidst vært/værtinde/tjener, der har en bred viden inden for at sammensætte mad og vin og samtidig vil agere i en værtsrolle som tjener. Der vil være stor mulighed for at forme og sætte sit præg på dagligdagen.

Sammen med dine kollegaer er din kerneopgave at få vores mange gæster til at føle sig velkomne. Vi har gæster fra både universiteter, offentlige myndigheder, private virksomheder og eksempelvis private gæster på et ophold som par.


Vi tilbyder følgende

Et spændende og varieret job med frihed under ansvar.
En arbejdsplads med grønne omgivelser og historisk vingesus.
Engagerede kollegaer.
Ordnede forhold, herunder pension, sundhedssikring, massageordning og tandforsikring.
En 37-timers stilling efter vagtplan – overvejende i eftermiddags- og aftentimer.
Løn efter kvalifikationer.


Vi forventer…

At du har brancheerfaring, brænder for dit fag og har let til godt humør og smil.
At du er udadvendt.
At du taler minimum dansk og engelsk.
At du kan lære fra dig og inspirere vores serveringspersonale.
At du arbejder struktureret, har humor og kan jonglere med de berømte mange bolde.

Det er en forudsætning, at du enten er faglært tjener, eller at du minimum har erfaring fra en længere periodes ansættelse på et større hotel eller restaurant. Andre profiler kommer ikke i betragtning.

Synes du jobbet lyder spændende, så send en ansøgning og dit cv til:

Køkkenchef Anders Blaudzun: abl@sandbjerg.dk

Stilling er til besættelse snarest muligt, og samtaler afholdes løbende.

Vi glæder os til at høre fra dig.


Om Sandbjerg Gods

Sandbjerg Gods er et møde- og konferencecenter, der er ejet af Aarhus Universitets Forskningsfond. Stedet ligger i naturskønne omgivelser lige ud til Alssund. Gæsterne kommer både fra Aarhus Universitet, men vi har også en lang række lokale, nationale og internationale gæster. Dertil danner vi rammerne for private fester og selskaber med overnatning. Vi har op mod 9.000 overnatninger om året, og dertil kommer en lang række af endagsmøder og andre aktiviteter på godset. Vi har i perioden september 2021 til marts 2023 bygget om og istandsat vores værelser. Stedet rummer alt fra gamle palæbygninger, bindingsværkshuse og nye moderne værelser, små mødelokaler og store auditorier.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Automatiktekniker til Bearbejdning
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en serviceminded automatiktekniker til vedligeholdelsesafdelingen i bearbejdningen. Du vil blive en del af et ungt team på fem vedligeholdere, der står for vedligehold, planlagt service og løbende forbedringer af produktionsudstyret. Afdelingen består af en topmoderne maskinpark med CNC og robotteknologi i fokus. Du vil indgå i en turnusordning på aftenhold hver femte uge.


Vi er inde i en konstant udvikling, hvor der lægges vægt på LEAN, optimering af bestående processer samt et godt samarbejde. Derfor er det vigtigt, at du er serviceminded, resultatorienteret, kan kommunikere på alle niveauer, er kvalitetsbevidst og en stabil arbejdskraft. Der er mulighed for efteruddannelse.


Hos LINAK forventes det derudover, at man bidrager til en god teamånd, der afspejles i afdelingens attitude og væremåde, samtidig med at du er et forbillede for kundeorienteret adfærd og derved medvirker til et værdifuldt samarbejde.


Primære arbejdsopgaver

Systematisk vedligehold af vores produktionsudstyr (vi benytter Maintplan)
Fejlfinding og fejlretning af PLC-styrede anlæg og maskiner
Produktionsoptimering af udstyr i samarbejde med produktionsteknikere og operatører
Systematisk fejlsøgning, fejlretning og reparation af pneumatiske/elektriske anlæg og styringer
Bidrage til udarbejdelse af teknisk dokumentation, instruktioner og vejledninger
Medvirke ved køb af produktionsudstyr



Du

er faglært automatiktekniker eller har anden relevant uddannelse og har et godt kendskab til produktionsudstyr og fejlsøgning
er selvstændig, opsøgende og kan holde hovedet koldt i pressede situationer
har mod på udfordringer, er fleksibel og indstillet på at springe fra den ene opgave til den anden, når arbejdet kræver det, samt indstillet på at påtage dig opgaver, der ikke falder ind under værkstedets normale arbejdsområde
udviser faglig stolthed og er på forkant med produktionsudstyrets tilstand, så det inden for dit område til enhver tid er optimalt vedligeholdt og løbende forbedres
fungerer som den tekniske ekspert, der konstruktivt bidrager ifm. indkøb, indkøring og forbedringer af udstyret
kan begå dig på dansk, engelsk og gerne tysk


Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte arbejdsleder Renè Seidelmann tlf. 50771045.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Arbejdsleder, TECHLINE
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en arbejdsleder på daghold, der kan bidrage til, at vi fortsætter vores høje vækst. Vi er pt. ca. 75 medarbejdere i produktionen, der arbejder på 2 skift, som du og en arbejdslederkollega vil have ansvaret for.

Du bliver en del af vores TECHLINE segment, der leverer aktuatorløsninger til industrielt brug. Området består af ca. 130 medarbejdere inden for produktion, salg, kvalitet, produktionsteknik, planlægning og udvikling.

For den rigtige kandidat er det et udfordrende og spændende job i et produktionsmiljø, der er baseret på LEAN og produktionsteams, og hvor man har stor indflydelse på vores evne til at levere varer til kunderne.

Medarbejderne i TECHLINE er fleksible, ansvarsbevidste og kompetente. De forventer derfor et højt informationsniveau og en leder, der forstår at inddrage dem i beslutninger og i forandringer.

Vi har brug for en arbejdsleder, som vil trives med en foranderlig hverdag, kan lide den menneskelige kontakt, og som ikke er bange for at sætte klare forventninger op for medarbejdernes adfærd – og følge op på dem.

Du får reference til Director Operations og vil indgå i et driftsteam, der varetager arbejdsledelse, ordrebehandling/planlægning, sikkerhed & arbejdsmiljø, kvalitet, logistik, udvikling, produktionsteknik og vedligehold.


Primære arbejdsopgaver:

Daglig ledelse af produktionen i samarbejde med en arbejdslederkollega og driftsteamet
Fokus på opnåelse af resultatmål - gennem synlighed, prioritering og hurtig beslutningstagning
Personaleledelse, udvikling af produktionsteams og den enkelte medarbejder
Ansvarlig for videreudvikling af LEAN i afdelingen
Drive forandringsprojekter i produktionen, herunder LEAN, udviklings- og produktionstekniske projekter
Håndtering af administrative rutiner


Du

har erfaring med LEAN værktøjerne
har teknisk indsigt og er analytisk i din tilgang
kan håndtere samspillet mellem mennesker og avancerede/komplekse fremstillingsprocesser
brænder for at coache, lede og motivere mennesker gennem teamudvikling
har gennemslagskraft og gode kommunikationsevner
viser vilje og engagement til at nå resultater
har en åben, fleksibel og uhøjtidelig stil, som skaber respekt
har gode IT kundskaber
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kvalitetsingeniør med produktansvar
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Brænder du for kvalitetssikring, og drømmer du om at bruge dine tekniske kompetencer og menneskelige egenskaber i en global virksomhed? Så er dette jobbet for dig!



Som kvalitetsingeniør i produktlinjen for MEDLINE® & CARELINE® aktuatorer bliver det dit ansvar at sikre kvaliteten i hele processen fra leverandør til kunde. Din dagligdag vil være præget af en bred kontaktflade på tværs af organisationen, og ansvarsområdet dækker både håndtering af kundesager, kvalitetssikring af de interne montageprocesser og at vores leverandører leverer i den rigtige kvalitet. I den forbindelse vil du også skulle deltage i leverandørbesøg hos vores leverandører.



Produktlinjen er en montageafdeling, hvor vi er ca. 140 produktionsmedarbejdere og 18 funktionærer med ansvar inden for arbejdsledelse, PT, kvalitet, planlægning og disponering. Vores afdeling består af engagerede medarbejdere, der er gode til at hjælpe hinanden med de mange problemstillinger, vi møder i løbet af en dag.



Du bliver en del af vores MEDLINE® & CARELINE® segment, der leverer aktuatorer til hospitals- og plejesektoren. Vi vægter en fornuftig work-life balance og har højt til loftet. Vores kultur er præget af åbenhed, ærlighed og en vilje til altid at gøre det bedre.



Primære arbejdsopgaver

Ansvar for udvalgte produkters samlede kvalitet – herunder systematisk arbejde med løbende forbedringer
Sikre forbedringstiltag hos leverandører – herunder vedligeholde handlings- og aktivitetsplaner i forhold til leverandørkvalitet
Behandle kundereklamationer i samarbejde med kvalitetsafdelingen – herunder udfyldelse af 8D rapporter
Ansvar for sikring af kvaliteten ved introduktion af nye produkter og/eller processer
Løbende overvåge og følge op på kvalitetsmål og kvalitetsomkostninger
Afhjælpe produktionsfejl gennem koordinering og prioritering af aktiviteter



Du

er (ny)uddannet produktions-, maskin-, eller mekatronikingeniør
er imødekommende, god til at kommunikere på alle niveauer i organisationen og motiveres af at samarbejde med andre
er analytisk anlagt og brænder for at sikre, at der er styr på detaljerne
stiller krav og går ikke på kompromis med kvaliteten af dit arbejde
arbejder struktureret og evner at skabe overblik og prioritere i en hektisk hverdag
kan lide at have mange bolde i luften og formår at holde hovedet koldt – også når det går stærkt
kan kommunikere på dansk og engelsk i skrift og tale. Tysk er en fordel
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
IT Solution Architect
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you looking for an opportunity to use your IT Architect experience to take the lead in a successful international B2B company around digital production? Then this is the opportunity you are looking for!

We are looking for an experienced and passionate Solution Architect to support all the great digitization initiatives that are ongoing in LINAK. You will be our new member of the IT Architect team, that is working globally and across all functional areas. The key focus is on designing and supporting solutions that will be long lasting, reduce complexity and optimize our system landscape.

Your focus area will be the IT architecture for solutions supporting our digital production roadmap, that can support a hybrid setup between on-prem and cloud solutions.


You will

Drive the architecture in line with Enterprise Architecture and the LINAK strategy
Work with project scopes, solution design & descriptions, hereunder defining project phases, application features, and solution requirements
Monitor new technological advances in the manufacturing domain
Develop and maintain policies, standards, and guidelines to ensure that a consistent framework is applied across the company
Have the technical responsibility in implementation projects
Give technical sparing to the manufacturing domain organization


Skills, knowledge & experience

Hold a relevant bachelor or master degree
Have experience from working within IT and business
Have experience within Microsoft Azure, MES, ERP, PLM and industrial IoT
Experience with project management, change management and agile methodologies
Knowledge of ISA 95 and Industry 4.0
Have a holistic view, focus on E2E scenarios and implement ‘best practices’ solutions
Strong communicator and successfully aligning many stakeholders
Speak, read and write English at a professional level. Danish is also preferred
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
EL-ingeniør til R&D
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du en dygtig El-ingeniør med flair for produktudvikling med afsæt i det el-tekniske område? Driver du dine egne opgaver og går gerne foran i projekt teams og byder ind med dine faglige kompetencer? Så er du måske den ingeniør vi søger til vores Hardware Technology team.
Du bliver en del af et dedikeret team, der bidrager til effektiv eksekvering og udvikling af projekter og produkter af høj kvalitet, herunder udvikling af nye produkter. For den rigtige kandidat er der mulighed for både faglig og professionel udvikling.

Udvikling og kvalitetssikring af elektriske konstruktioner
Du kommer til at referere til Technology Manager, Hardware men i dit daglige arbejde kommer du til at indgå i tværfaglige projektteams, hvor du i tæt samarbejde med projektledere og øvrige projektmedlemmer vil stå for den EL-tekniske del af projekterne, herunder udvikling og test af prototyper i forbindelse med eksekverings- og udviklingsprojekter. Derudover har vi et ambitiøst roadmap, som skal videreudvikle hele vores produktprogram og du vil få en central rolle i realiseringen af dette roadmap.

Ydermere vil dine arbejdsopgaver blandt andet omfatte:

Overdragelse af projekter til produktion
Specificering af udstyr, opgaver og processer
Udvikling og vedligehold af elektrisk konstruktion i EPLAN
kvalitetsdokumentation og test specifkationer

Derudover vil du på områder, der ligger inden for dit ekspertise område, blive ansvarlig for at videreformidle denne viden til kolleger samt undervisning af kunder.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
HR Specialist (d/m/f) in the catering industry
Areas Danmark ApS
Syddanmark
6430 Nordborg
To strengthen our team for the new opening of CenterParcs, Park Nordborg in Denmark, we are looking for a HR Specialist in the catering industry.

Would you like a job where you can make a difference? Then become part of our team! More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love to host and welcome our guests with an inviting and modern catering experience.

For more than 55 years, our partner Center Parcs has been the place where you can experience unforgettable moments with your loved ones. With cosy holiday homes surrounded by beautiful nature.


WHAT WE OFFER:

Above-average salary : Fair pay.
Bonus payments : Special payments.
Friendly team atmosphere : Great colleagues.
Flexible working hours : Working hours that suit you.
Stability and security : Reliable international company.
Company canteen : Delicious and affordable food.
Free access to the swimming pool : Free swimming.
Free parking : Free parking spaces.
CenterParcs discounts : Relax with our discounts.
Restaurant discounts : Enjoy 20% cheaper.
Development opportunities : Your career, your future.


YOUR TASKS:

You will play a proactive role in building our new team and organising the HR department and be responsible for recruitment
You will be responsible for the entire administrative support of employees from joining to leaving, e.g. contracts, time recording (Atoss), labour
law, etc. and organise the HR office
You will take care of the preparatory payroll accounting for the external payroll office
You advise and support our specialists and managers in all HR-related matters and are the point of contact for our employees
You are a reliable point of contact for authorities, social insurance providers, pension funds and other external contacts
You organise and document employee training courses
You prepare reports and personnel statistics
You will work closely with the park manager and other internal contacts


YOUR EXPERIENCE:

Several years of relevant professional experience in the field of human resources
First experience in employee management desirable
Good knowledge of Danish labour, social security and payroll tax law
Very good written and spoken Danish
Good knowledge of German and/or English
Structured way of working, strong communication skills, assertiveness and a positive attitude
Hands-on mentality and enthusiasm for helping to shape the new development of the park
Good knowledge of common MS Office programmes, especially Excel
Experience in recruitment, ideally also abroad
Ideally knowledge of the Atoss time recording system


We look forward to getting to know you! Apply now in just a few minutes by e-mail to: karriere@areas.com or via the online application form through "Se jobbet" in the blue box below.



Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Strategic Purchaser
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Hvis du brænder for strategisk indkøb og har lyst til at hjælpe en af de mest succesfulde danske industrivirksomhed på rejsen mod Category Management, så har du nu chancen. En af vores strategiske indkøbere har besluttet at gå på pension og derfor søger vi nu en ny kollega til vores team i Guderup.

Godt købmandskab, god forretningsforståelse og strategisk tænkning er fundamentet for vores indkøbsfunktion og vores Strategiske Indkøbere. Du bliver ansvarlig for at drive og udforme indkøbsstrategien for dit eget område. Du forbereder og gennemfører avancerede forhandlinger ved at bruge din solide indkøbsværktøjskasse og din indsigt i markedstendenser og leverandører, samt hjælper kollegaer på tværs af organisationen i diverse projekter.

Du kommer til at rapportere til Corporate Vice President, Purchasing for LINAK og vil blive en del af en afdeling på samlet 9 medarbejdere med dig. Du vil desuden have indkøbskolleger i de andre forretningsområder og produktionssteder globalt.


Primære arbejdsopgaver:

Håndtering af sine egne leverandører samt ansvarlig for kost optimeringer:
Forberede og gennemføre forhandlinger med årlige kost reduktioner hos leverandører
Gennemføre jævnlige benchmarking i markedet
Indgående kendskab til markedstendenser og videregivelse af relevant information til interne interessenter
Deltage i eller sikre ressourcer til gennemførelse af optimerings projekter
Udvikling og implementering af globale strategier for at sikre løbende forbedringer:
Evaluering og styring af en robust forsyningskæde
Udvikling og implementering af vækststrategier for foretrukne leverandører
Udarbejde udfasning plan for udvalgte leverandører
Gennemføre market survey, udvælge og evaluere leverandører, der understøtter LINAKs overordnede strategier.
Gennemføre kontraktforhandlinger med nye og eksisterende leverandører
Indgående kendskab til egne leverandører
Være aktiv sparringspartner internt i LINAK og eksternt ved leverandører


Du:

har sandsynligvis en teknisk uddannelse som eksempelvis ingeniør, gerne suppleret med en økonomisk uddannelse. Alternativt kan du komme fra en mere kommerciel baggrund med en del teknisk erfaring.
har gerne et par års erfaring – også gerne med Category Management
er en stærk forhandler som motiveres af at nå sine mål
tænker strategisk og formår at formidle dine budskaber til resten af organisationen
har et udpræget drive og tager ejerskab for at følge tingene til dørs
bevarer strukturen og kan finde kreative problemløsninger i en travl hverdag
har en god forretningsforståelse og kan prioritere dine opgaver
har evnen til at kommunikere på skrift og i tale på alle niveauer
kan udfordre kollegaer og samarbejdspartnere konstruktivt
motiveres af samarbejde med mange forskellige typer af mennesker og kulturer
har humor og lyst til at være en del af et velfungerende team
behersker engelsk og gerne tysk på forhandlingsniveau
er indstillet på rejseaktivitet ca. 10 til 20 dage om året

Tiltrædelse hurtigst muligt. Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Corporate Vice President, Purchasing, Pia Fastrup Rasmussen på tlf. +45 2443 5082
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktik inden for UX/UI Design
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for UX/UI Design! Vi søger dig, som har gå-på-mod, lysten til at lære og som vil være en del af en dynamisk og målrettet team. For at bevare det innovative og nytænkende mindset skal LINAK være på forkant med nye teknologier og løbende udvikle nye talenter. Derfor sætter vi hos LINAK pris på vores praktikanter!


Vil du gerne designe produkter og digitale løsninger, lave brugerundersøgelser, lave markedsanalyser, have direkte kontakt til kunder og leverandører, og arbejde med den nyeste teknologi? Så er du kommet til rette sted!


"I min tid hos LINAK har der været rig mulighed for læring og udvikling. Her fik jeg både støtte og frihed til at udforske nye kompetencer, og jeg følte mig som en værdifuld del af holdet." – Rie, tidligere praktikant i UI/UX Design



Eksempler på arbejdsopgaver

Design af brugergrænseflader til en bred vifte af digitale platforme, herunder apps og hjemmesider. Vi anvender værktøjer som Figma til at skabe intuitive og æstetisk tiltalende brugeroplevelser.
Forbedring og styrkelse af brugeroplevelsen i vores digitale produkter. Dette indebærer at identificere og adressere brugernes behov og smertepunkter gennem løbende feedback og designoptimeringer.
Udvikle prototyper og skabe wireframes som led i processen med at visualisere og teste nye designkoncepter. Dette vil hjælpe med at guide vores designbeslutninger og sikre en problemfri implementering
Arbejde med personas for at opnå indsigt i målgruppen. Efterfølgende analysere indsamlet brugerdata efter brugertests for at trække værdifulde indsigter og forbedre produktet yderligere.



Vi søger dig, som

er i gang med en relevant ingeniør-, design- eller IT-uddannelse fx Interationdesign, IT Product Design, Digital Design
tidligere har arbejdet med Figma eller har lysten til at lære
ser muligheder frem for begrænsninger
vil have hands-on erfaring og afprøve teori i praksis hos en af Danmarks største industrivirksomheder.
har et positiv og imødekommende mindset
bliver motiveret af faglige udfordringer
taler og forstår dansk på grundlæggende niveau
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Regional Sales Engineer, Singapore
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you ready to become a major player in the development of our business in the Asia Pacific region? Do you have in-depth knowledge of the market, customers and competitors within the appliance/cooling industry? Do you have a commercial mindset oriented to results on value-based selling and solution selling (BTB)? Then, you may be the Regional Sales Engineer that we are looking for to strengthen our APAC sales team!

AGRAMKOW is highly focused on delivering high-end solutions and customer service.

You will be responsible for developing the market within the appliance industry, focused on the Cooling/Air-conditioning, Refrigeration and Heat Pumps applications.

Sales of Solutions and Services around the APAC region
With reference to the Managing Director of AGRAMKOW Asia Pacific PTE LTD, you will become responsible for identifying customers’ needs and converting them into business opportunities. You are able to translate and explain technical information of AGRAMKOW process and software solutions to customers. Furthermore, you will stay abreast of the latest developments and breakthroughs, and pass this vital knowledge on to others.

You will be responsible for Account Management within AGRAMKOW CRM system, you must identify the potential competitors and local demands in the APAC region. Your market knowledge will be fundamental to reach the sales target.

Your focused work on prospecting, where your commercial mindset with a technical flair is demanded, for selling AGRAMKOW process and software solution, and services, will lead you to success in terms of highly satisfied customers.

Technical skills and Experience
You have a relevant technical education, such as a Technical Engineer with an equivalent BSc in Engineering or similar. It is a demand that you have preferable 2-3 years’ experience in supporting sales activities in the region, preferably within HVAC, Refrigeration and/or Vacuum industry. You are professionally skilled, focused on value-based selling and solution selling – Business to Business (BTB).

You work systematically and structurally, in addition to having good knowledge on MS Office package and CRM tools, preferably Salesforce.

Proficient in written and spoken English is mandatory. Other languages such as Chinese will be an advantage.

We invite candidates for interview on an ongoing basis and close the position once we have found the right person for the job.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktik til Indkøb
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik i indkøb! Vi søger studerende, som har drive og lysten til at lære, og derudover gerne vil være en del af et entusiastisk team. Du vil blive inddraget i problemstillinger, samt indgå i arbejdet med både større og mindre projekter.

Projekter kan være at videreudvikle og medvirke til global implementering af vores Category Management platform. Derudover kan du komme til at udvikle værktøjer til håndtering af Risk Management i supply chain, eller du kan være med til at udvikle værktøjer til SRM. Du vil som praktikant dermed få hands-on erfaring og blive en integreret del af teamet.


Eksempel på tidligere projekt - projekter varierer efter kvalifikationer og interesser:

Undersøge mulighederne for at etablere category management, som kan bruges som en fælles platform, for at koordinere og afstemme beslutninger til alle BU. Det skal vurderes hvorvidt category management kan være med til at sikre, at LINAK har den rigtige leverandørportefølje for kapacitet, risiko og leverandørudvikling.


Vi søger dig, som

er i gang med en relevant ingeniør- eller business uddannelse fx Purchasing Management, Global Business, Marketing og Indkøb B2B
ser muligheder frem for begrænsninger
vil have hands-on erfaring og afprøve teori i praksis hos en af Danmarks største industrivirksomheder
har et positivt og imødekommende mindset
kan se ting fra flere perspektiver
bliver motiveret af faglige udfordringer
taler og forstår dansk på grundlæggende niveau
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland